Jag letar efter rispor i ytan

Det har vart en rätt kass dag idag faktikst. Jag har städat mitt rum och alltid som det gör när jag städar slutar det med att allt ligger i sängen och jag orkar inte ta bort det förrän jag går och lägger mig och då lägger jag alltid allt i en hög på golvet. Jag lovar det kommer sluta samma idag. Hela dagen har jag också gått och kommit på undanflykter för att inte skriva på min fördjupning, men nu kommer jag bara inte på fler, så nu har jag satt igång!

Lite planer för sommaren har jag och Linnéa kommit på, och vår plan blir att försöka kunna låna huset i Dinard och dra ihop ett gäng å åka dit! Hade vart så grymt kul om det kunde bli av. :) Få försöka få det att bli av! =D

Nu sitter jag på golvet i mitt rum, nyduschad ska plugga en del nu är tanken och ikväll åker jag kanske till Fjällbacka, vi får väl se hur det blir. Hade vart kul om vi kunnat få en favorit i repris av sist.! =) haha, gissa om jag ska platta håret eller ;) 

Imorgon åker jag tillbaka in till stan, äntligen. Ja, jag längtar faktikst in till min lilla lya, har ju inte vart där på två veckor nu! Kanske ska jag gå å sola imorn kväll när jag kommer in, den lilla färg jag fick i fjällen är redan borta. I vilket fall som helst ska jag nog även träffa Ida imorn kväll med, har ju inte sett henne på lälngelänge!

Tillbaka till Ryska Revolutionen, sååå intressant ! INTE! haha ;)
Ha en bra kväll kära läsare (3 stycken eller va ni nu är ^^)

Kommentarer
Postat av: Hanna

AMANDA!!!!! jag har ljugit, jag saknar dig visst:( massor!

2008-03-29 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback