Jag har tråkigt ;)

Vad heter du? Amanda Gustavsson
Mellannamn? - Emma Josefine
Vart bor du? Grind och Uddevalla
Trivs du där? Det duger
Brukar du läsa horoskop? yes
Har du körkort? Inte ännu
Äger du några converseskor? Nej, men jag vill ha
Favoritdjur? hundar
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder
Festar du mycket? nej,
Antal kuddar i sängen? två
Äter du frukost? jaa, oftast
Kan du baka bullar? Jag är proffs!
Har du varit med i scouterna? Nepp
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald's eller burger king? donkan
Är du allergiskt mot något? pollen, pälsdjur lite nötter å så
Äger du ett busskort? Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön
Vad åt du till frukost? youghurt med müsli och banan
Hur ser du ut idag? tights kläninng å kofta
Har du haft sex idag? nepp
Vad såg du senast på tv? vakna med the voice
Hur svarar du i mobilen? Hallå eller Hej det är amanda
Vem ringde du senast? Linnéa
Antal timmar sömn inatt? 7-8 timmar
Sov du ensam? mm
Brukar du snusa? hör inte till vanligheten
Vad är det på din favoritnattmacka? Ost å grönsaker
Tycker du om din pappa? Ja :) det klart! <3

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: hm, pappa tror jag ;)
Såg dig gråta: Säkert hanna eller Linnéa som jag brukar se sorgsna filmer med ;)
Du gick på stan med: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: Brukar inte kolla så ofta

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja,
Bråkat med ditt husdjur: har inga husdjur så nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte vad jag minns

VARIT I:
Norge: Ja
Finland: Nej
Danmark: Ja
Sverige: jaa,
USA: Nej
Kina: Nej
Tyskland: Japp

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt  rum
Typ av musik: varierar
Månad(er): juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: ne
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: nee
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": nä
Velat säga till nån att du älskar den: Nej
Träffat någon ny: nej tror inte de
Saknat någon: Ja!!!
Kramat någon: Japp
Kysst någon: Nej

SENASTE:
Låt du hörde: Nån i morse
Film du såg: nån igår på tv, typ perfect men eller va den hette
Sak du stal: jag är ingen tjuv
Mat du åt: i matsalen
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig
Människa du slog: Anton gissar jag på
Stora bussresa: Va räknas som stor? hemsedal kanske
Gången du grät: fredags 
Långa telefonsamtal: säkert Linnéa
Senaste dusch: igår
Senaste inköp: mat
Senaste irritation: pass
Senaste glass: jag minns inte :O

FÖRSTA:
Första bästa kompis: Linda
Första jobb: Barnflicka
Första inhandlade skiva: Du är så yeah yeah wow wow martin svensson ;) Han var min idol :P
Första begravning: mammas farmor
Första piercing/tatuering: har inga ännu
Första fiende: pass
Första stora resa: Grekland

EXTRA STUFF:
Tar du droger: nej, inte så ofta
Dricker du: Ja det händer
Vad är du mest rädd för: ensamheten
Vilka kläder sover du i: t-shirt
Vart vill du gifta dig: vet inte i nån kyrka tror jag
Vem hatar du mest: hitler
Kör du bil: Ja! haha
Gillar du att ha folk omkring dig: Jaa, oftast
Är du ett hälsofreak: nej, inte ens lite i smyg
Är du ensam nu: Nej jag sitter i ett lärolandskap
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: hm.. vet inte
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback