Jag är så bra!

Jag fick mitt betyg i religion A idag, MVG. Jag är sååååååå nöjd över mig själv! haha =D det får man faktiskt vara ibland. Känns skönt att allt slit äntligen ger resultat. Jonas, läraren, sa i och för sig att jag lär så kämpa riktigt mycket för att nå MVG i B-kursen med, eftersom det faktiskt inte var en stakt MVG nu. Men va fan, jag är ju nöjd för stunden i alla fall och jag satsar aldrig högre än VG, MVG är som ett plus i kanten.

Annars har dagen varit alldeles vanligt. Ida åt köttfärssås hos mig och sedan gick vi till biblioteket för att låna en bok till engelskan. Tanten som jobbade där var den suraste jag mött på länge. Människor som henne borde inte jobba bland folk! Snart ska jag och Ida unna oss bort till bion och se på Ps, I love you, har hört att den ska vara bra, men sorglig. Vi får väl se...

Allt från mig,
 Amanda, numera mvg-barn ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att filmen var bra!:D avslöja inget bara, en dag kanske jag unnar mig ngt med;)

2008-03-03 @ 20:40:16
Postat av: Sofia

GRATTIS (L) jag är stolt över dig =) om man ändp hade art så duktig

2008-03-04 @ 00:26:12
Postat av: Dave

Kul för dig :)
Du kanske kan nå MVG i Konfliktlösning B med :D

Postat av: linnéaspindel

jag är stolt över dig, mandis

2008-03-04 @ 13:24:42
URL: http://linneaspindel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback