Hemma?

Nu är jag i min lägenhet igen, trots att jag bara varit ifrån min lägenhet sen igår förmiddag så är det alltid lika skönt att komma tillbaka. Det är alltid lika skänt när jag kommer hemhem till huset. Jag gillar båda ställena mycket, men bara en kombination av båda. Jag har lärt mig att uppskatta allt mycket mer när jag har det såhär. Att komma hem till min familj hemma, få lagad mat, få sova i mitt rum i min säng och reta skiten ur min bror det gillar jag, till en viss mängd. Sedan varje söndag när jag åker därifrån tänker jag; Gud vad skönt att åka ifrån det här stället. Nu är jag alltså i lägenheten igen och tillbringar all min tid framför datan eller tv:n. Ja, det är det jag gör mest här, och pluggar då. Min lilla lägenhet, min alldeles egna. Inte stor och heller inte särskilt fin, men så mysig. Jag gillar alltså min lägenhet mycket.

Denna helgen har gått så grymt snabbt, men jag har haft en bra helg. Den bästa på riktigt länge. Gårdagen var mysigare än någon kväll på riktigt riktigt länge.

Denna veckan kommer bli tuff och samma nästa vecka, mycket plugg nu innan jag åker till fjällen. Så imorgon kommer jag ta tag i skiten och i alla fall komma i gång lite med min fördjupning, på kvällen unnar jag och Ida oss att gå på bio. Vi unnar oss rätt mycket när vi ska plugga, pizza, shopping och i morgon alltså bio. Ps, I love you ska vi i alla fall se. Tisdag börjar vår älskade flex och då ska jag försöka få mycket pkugg gjort, sola ska vi nog kunna unna oss också ;) haha. Onsdag och torsdag tillbringar jag nog med min Hannakällén, engelska ska vi göra då. Linnéa är på praktik nu så nästa vecka funderar jag på att åka in och hälsa på henne en dag =D

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah^^ du gillar din lägenhet asså? är det det du försöker säga?;)

engelskatal - my ass!!!

2008-03-02 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback