Helgen.

80-talsfesten igår var rätt kul faktiskt. Det roligaste med hela kvällen var helt klart att göra i ordning sig, att gå på fest och inte försöka göra sig så snygg som möjligt. Jag å Ellen tuerade våra hår och hade ett halv ton hårspray i det för att får det på plats, massa smink i olika färger, ja det var kul helt enkelt.! Roligast var det när vi skulle gå ifrån Ellens lägenhet till Sofia och Lenita, oj vad folk kollade på oss, konstigt nog ;) haha. Kvällen var helt okej, jag var rätt full och det är ju alltid kul ;) haha. kvällen avslutade jag och Ellen på donkan sedan begav vi oss båda hem till oss själva. Då insåg jag plötsligt hur trött jag inte var, jag satte mig framför datan, vilket jag kasnke inte skulle gjort. Det kommer jag väl få höra ett tag framöver ;)

Imorse vakande jag, tog en lång dusch för att få ur allt hårspray sedan hämtade mamma och pappa mig och vi åkte ut till torp. Jag lköpte mig ett par nya skidor =D snacka jag har skidabstinens nu eller. Bara två veckor kvar nu =D

Kvällen idag har jag tillbringat med mina änglar Linnéa, Sara, Lilla Linnea och Ellen <3 Vi har haft det så kul. Kvällar som denna vill man ha mer av. Vi dansade och sjöng till gamla låtar hela kvällen och skulle nån sett oss skulle dom trott vi var fulla som as ;) Men icke, vi är duktiga flickor som kan behandla spriten bättre än så ;) haha. Ett kontrak hann vi även med att skriva, eller snarare en liten tävling. Det kan nog bli kul :P

Det har varit en bra helg helt enkelt, imorgon ska jag kanske plugga lite och hälsa på in Ebbi och ge henne en födelsedagspresent i efterskott =D sedan beger jag mig in i stan igen.

Veckans bästa: FLEXDAGEN börjar igen

// AMANDA <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

FLEXDAAAAAAAAAAG! fy fan vad underbart!:D

2008-03-02 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback