En sån där onsdag!

Nu sitter jag här och har nyss skirivit klart min kröniska som ska vara inne i morgon. Jag har mailat väg den till min käre vän Sofia för att hon skulle kolla igenom den å så :P Hon är bra på att skriva krönikor, för ni förstår Sofia ska bli journalist en gång i livet, fast sportjournalist då. Men skirva kan hon i alla fall! :) Jag har börjat läsa min engelskabok med, ojojoj, långt inne kanske jag är en duktig flicka trotts allt.

Igår hade vi flex, men jag var i skolan i alla fall, för klockan nio var det stödengelska och det var jag duktig och gick på. Sedan satt jag i skolan och pluggade ett tag inna jag gick till Ida och pluggade lite däär. Sen gick jag hem till mig å åt mat inna jag å Ida gick till skolan igen å pluggade lite till. Jag vr duktigt och pluggade mycket på flexdagen. Klockan fyra åkte jag till Linnéa i Göteborg<3 Det var en riktig myseftermiddag. Vi gick på stan å Linnéa handlade en massa å sen satt vi länge å fika å bara tjötade igenom allt vi missat under tiden vi inte träffas, det blev en del ^^ haha. Halv nio åkte jag bussen till Uddevalla igen och då gick jag till Filip som hade kick-off. Det var massa folk där å det var mysigt =)! Vid tolv gick jag hem å såg Gossip girl å sen sov jag.

På fredag blir det fest, Sara fyller 18, vuxen :O, å det ska firast i Hamburgsund med en massa folk :) Hoppas det blir kul. Jag ska i alla fall förfesta med Linnéa å nåra till ska förfesta i Fjällbecka innan vi åker vidare. Sedan ska nog Linnéa sova hos mig efteråt.<3


På söndag åker jag till fjällen.. woooohooo

 image126
Ta mig tillbaka till Hemsedal med mina flickor (å Filip då)


Kommentarer
Postat av: linnéaspindel

jag vill tillbaklks jag med.. det va så grymt! älsko

Postat av: Hanna

ååååh.. amanda är min lilla pluggis:D så stolt ska du veta.. det råkar inte vara så att du kan smitta av dig lite till mig?(A)

2008-03-12 @ 22:35:57
Postat av: Sofia

Din krönika var bra, mandiiis :D.

2008-03-15 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback