En sån där isande klump i magen.

Jag vet inte vad det är, men inom min mage så finns det en isande klump som säger att jag inte vill länge. En klump som vill att jag ska ligga hemma i min säng i flera veckor utan att träffa någon.  Utan att ha några krav eller någon press. En fjällenresa känns ganska lägligt. Då ska jag bara vara en hel vecka. Åka massa massa skidor äta massa god mat och umgås med min familj och de andra som ska med oss. Det behövs. <3

Det är inte konsigt att jag får en sån där isande klump i magen just nu, imorgon börjar återigen det vi på ÖP kallar helvetesveckan. Vi har sådana ibland, rätt ofta faktiskt och om man hade planerat tiden väl innan dessa helvetesveckor hade det kunnat vara en vanlig vecka utan helvetes framför. Men jag är inte sån. Jag får sån där himla ångest framför alla dessa veckor, trots att jag alltid klarat mig igenom de veckorna bra. Denna veckan kommer jag dessvärre inte klara det, för samtidigt som ångesten kommer i samband med helvetesveckan, så har även jag kommit in i en sån där svacka. När jag har en sån där hemsk svacka tvivlar jag på allt, självförtroendet åker i bottenoch det gäller inte bara i skolan utan överallt och vad som helst.

När jag kommer in i mina svackor behöver jag en Linnéa Gabriella Spindel. Hon får mig alltid glad och får mig att tänka på annat.  Men nu har jag inte träffat henne på en vecka så på tisdag tar jag tåget till Göteborg för att få träffa min ängel.<3
 image136
Jag gillar bilden, den gör mig på gott humör.
Jag gillar Linnéa, hon gör mig på gott humör! <3 
haha 

Kommentarer
Postat av: linnéaspindel

jag behöver dig, vi behöver varandra

Postat av: Hanna

du vet det inte, men oj vad du kommer klara denna veckan också! du är ju bara bäst:)

2008-03-10 @ 08:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback