En lista igen ;)

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Ida
2. Personen du pratade med: Ida
3. Du fick SMS av: Sara
4. Du kramade: mamma

IDAG
5. Kläder: mysbyxor och tröja
6. Bättre än igår: nej

IMORGON
7. Är det: mändag
8. Planer: skola sedan plugg och bio
9. Något tråkigt som händer imorgon: plugg

FAVORIT
10. Nummer: 5 och 8
11. Färg: grön och rosa
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: ja
14. Humör för tillfället?: helt okej

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse? somnade om

16. Vad åt du sist?: macka
17. Vad irriterar du dig på?: en viss sak
18. Tror du på distansförållanden?: nja. kanske
19. Vem tänker du på just nu?: pass
20. Tror du att personen tänker på dig med? nej
21. Vart reste du sist?: till lägenheten
22. Vad gjorde du igår kväll? hade mys med mina änglar
23. Liknar du din mamma eller pappa?: lite av varje
24. Ler du ofta?: aa, jag tror det
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: jaa
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
28. Vilken färg har din tröja?: beige

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: mm
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: har hänt
31. Gråter du när du skadar dig?: ibland

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: oftast
33. Vad gör dig glad?: mina vänner
34. Önskar du att du var lyckligare?: jag är rätt lycklig som jag är
35. Är lycka överskattat?: jaa, man insere oftast försent hur lycklig man var vid en viss tidpunkt, man tar inte vara på stunderna
36. Kan musik göra dig glad?: ja!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: neej
40. Är du nöjd med det?: näe =P
41. Är du kär?: näe

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: pass
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: japp! vem har inte
44. Är du en mobbare?: nej, det hoppas jag väl inte
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja!
46. Har du blivit sviken någon gång?: mm

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: jag gillar skolan men inte plugget
48. Favoritämne?: relgion å historia
49. Värsta ämne : geografi, engelska och spanska
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: jaa.. det tycke jag nog


Kommentarer
Postat av: Hanna

ohlala! vem tänker du på?(A)

2008-03-02 @ 23:15:56
Postat av: Dave

Länkat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback