Åre.

Snart åker jag till fjällen, om 1½timme om vi ska vara exakt. För klockan halv 5 ska vi möta upp Clara och Johan med familjer på Torp och innan dess hade jag tänkt hinna köpra en iPodladdare. Tåget går vid sju tror jag det var och i morgon vid åtta på morgonen är vi framme. Då ska mamma och dom handla mat medan vi åket till stugan och gör oss klara för en hel veckas skidåking. Hoppas verkligen det blir fint väder så vi kan åka massa massa skidor. Jag har dessutom nya skidor som bara väntar på att någon ska åka dom! I alla fall missar jag en vecka här hemma, det vill säga att jag missar påskafton eftersom jag kommer hem på påskdagensmorgon. Men det gär inte så mycket, det brukar i vilket fall inte hända nåt kul på påsk i alla fall. Och om det mot förmodan skule göra det får dom väl försöka ha kul utan mig.

I fredags var det fest i Hamburgsund, det var verkligen kul =) Tydligen var det massa bråk utanför så polisen kom och redan vid tolv avslutades hela kvällen, men det gjorde inte så mycket. Det var skönt att komma hem så tidigt iaf. Jag fick en dörr rakt i nyllet och för varje sekund som går så blir mitt blåmärke bara större "/ Tur att jag slipper visa mig i skolan med blåmärke denna gången i alla fall. Hanna snodde min cider också, men inte ens det spelade någon roll för jag hade så roligt hela kvällen! Fast även fast jag hade haft tråkigt så hade det inte gjort nåt om Hanna hade tagit min cider, eftersom det var just Hanna. Jag har alltid sagt att jag ska supa Hanna under bordet någon gång och samtidigt som jag gett upp fixar Hanna det själv.. Haha, det var kul!

Igår ville jag till Sara i Munkedal och träffa Ida, Hanna, David, Jesper, Melli och Carro (jag tror det var dom). Jag ville så gärna dit, men mamma skulle ha kalas eftersom hon fyller år i veckan och eftersom jag åker idag kände jag att det var bäst att stanna hemma. Men nästa gång vill jag vara med er?! :P haha<3

Nu ska jag ta och packa det sista innan jag åker, vi ses igen om en vecka. Ha det bra här hemma allihopa! <3

Soooooo loooong!

Kommentarer
Postat av: melaanie

du får vara med nästa gång! :) haha, fast dom ville spela typ så kan det låta & det ville ju inte jag och carro ;p men ha det så skoj i fjällen :D

2008-03-16 @ 21:29:22
Postat av: Hanna

amanda.. du får det att låta som om jag var packad på riktigt! hahah.. jag bara passade din cider åt dig ju;) och du.. du har inget val! nästa gång MÅSTE du vara med oss:D

2008-03-17 @ 18:24:44
Postat av: Hanna

amanda.. du får det att låta som om jag var packad på riktigt! hahah.. jag bara passade din cider åt dig ju;) och du.. du har inget val! nästa gång MÅSTE du vara med oss:D

2008-03-17 @ 18:25:02
Postat av: linnéaspindel

okej, nu är det dags att lyssna nog, kära amanda.
fatta att jag saknar dig som en pungad råtta. så nu tar du ditt pick och pack och kommer hem, om du så ska gå så ska du komma hem!!!
JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback