2008.06.27 Fredag.

Jag har varit kass på det här det senaste, riktigt jävla kass på att blogga. Det är så mycket hela tiden. Tiden räcker inte till just nu och jag har funderat mycker på bloggandet, insett att folk läser det jag skriver och det skrämmer mig mycket. Samtidigt gillar jag att blogga emellanåt, jag gillar att det finns folk som läser min blogg. Men tanken på att folk som inte "borde" läsa bloggen kanske faktiskt gör det. Kanske kan jag inte uttrycka vad jag vill i bloggen ifall att fel person skulle läsa. Det återstår att se om jag fortsätter....

Den sista tiden har jag jobbat mycket och tjänat massa pengar. jag har fått min första lön och gjort slut på en del! Jag har firat midsommar med mina fina vänner Melanie, Hanna och Sara och även lite Jepser! Vi hade en mysig kväll tillsammans och jag saknar er redan! <3 Jag har ätit pizza på Bella gästis på midsommardagen, som vi alltid gör. Allt ska inte förändras, en del ska vi ha kvar. Jag har haft myskväll med fab 5 eftersom äntligen hela "gänget" är hemma. :)

Ikväll är en bra dag i familjen Gustavsson, 2/4 av oss har idag tagit ett stort steg i sina liv ;) och det firar vi ikväll med tårta! snart kommer mina fina kusiner Clara och Ebba! Jag ska mysa med dem hela kvällen, äta tårta och kanske ta ett glas vin med min mamma och min moster! ;) Imorgon ska jag planera lite för Arvika med Ida och sen ska jag och Linnéa sälja öl på fjällbackakalaset senare vill jag träffa Lilla L, Sara g och Elle! =)

På torsdag åker jag til Arvika! Den elfte är det Winnerbäck m.fl i GBG och 20:e i Lysekil. Det blir en bra sommar, det är säker på, även fast den inte började överdrivet bra!

Jag saknar dig så mycket,
Jag vill att allt ska bli som förut,
Jag hoppas du förstår det.
En vacker dag blir allt som förr.

Kommentarer
Postat av: sara Daaaaanielsson

Jag vill träffa dig imorgon, men såklart bara om du har tid. :$

Postat av: Amanda

jag ska nog hinnna träffa dig en stund iaf:P vi kan väl höras??:)

2008-06-27 @ 20:15:41
URL: http://amandag.blogg.se/
Postat av: sara Daaaaanielsson

Aaah vi rings imorgon :)

2008-06-27 @ 22:30:31
URL: http://dnielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback