2008.06.18 Onsdag

Jag har börjat jobba igen. Det är som vanligt mycket att göra, men denna veckan har varit sjuk. Å nästa vecka lär bli ännu mer att göra med sommargäster å mindre som jobbar. Skit samma, men men.. 

På fredag är det midsommar. Midsommar detta året ska jag fira tillsammans med fyra av mina fina vänner Hanna, Sarri och Melanie i Strömstad och på Hannas camping, så vi  lär väl inte bli ensamma. Vi hade iallafall tänkt at ha en supermysig typsik midsommarkväll med långbord, sill å massa jordgubbar! Hoppas bara vädret är hyfsat i alla fall, för i så fall kan det bli en dunderkväll på alla sätt och vis.

Till helgen kommer även tre andra efterlängtade vänner hem, lilla Linnea och sara g som varit i grekland och Ellen som varit i Holland alldels för länge nu!

Biljetterna är förövrigt bokade till Arvika!!!! :) och 3-5 är vi där! Komer bli så grymt!

Och slutligen vill jag gratta Davidsköldpaddanholm som klarade körkortet idag! massa grattis, och nej david, jag är inte full!

puss å skit <3

Kommentarer
Postat av: Dave

Vi tackar för grattulationerna!

Postat av: Anonym

sjuukt dålig update! KOM IGEN!!

2008-06-26 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback