2008.06.15 Söndag

Idag är det söndag och imorgon börjar jag jobba. Inget sommarlov här inte. Jag sa jobba mycket denna somamren, mer än jag har gjort tidigare somrar. Så mycket pengar lär jag tjäna i sommar. Jag ska precis som vanligt jobba i Fjällbacka på tandläkaren som receptionst. Kanske inte roligast i världen, men heller inte det tråkigaste. Det känns skönt att vara kvar däriår igen, komma in i samma rutiner där man kan det mesta.

Trots att jag ska jobba mycket i sommar ska jag hinna med mycket annat. Planer att åka till Arvika på festivalen finns så det hoppas jag på! Flera småturer till Stömstad ska väl hinnas med, nu redan över midssommar är en gång. I slutet av sommaren bär det kanske av till Motala, heller inget bestämt helt säkert ännu! Jag vill åka på massa små roadtrips och bara sjunga högt till Arvingarna och bara åka en hel dag och sedan kaske tälta! Massa sol, bad, grillkvällar o fester hoppas jag också på. Jag hoppas också att vi vid ett flertal tillfällen ska kunna träffa "öp-gänget". Jag har en litenliten känsla i min som säger att sommaren 2008 kommer bli den bästa på länge.

Idag har pappas kusin från Dalarna varit här, typ Mora, Idre, Leksand, Rättvik eller Orsa eller nåt. jag vet ärligt talat inte. Inte konsigt med tanke på att jag inte varit där sen jag typ var fem eller nåt. Så jag kände honom inte alls, det enda jag visste var att jag pratade roligt, å det gjorde han fortfarande ;) haha



Vi har snackat en del nu, inte pratat klart, men iallafall kommit en bit på vägen. Kanske kommer vi aldrig kunna gå hela vägen. Hela den vägen vi förut gått, trots alla bakslag och kruvor på denna vägen kommer vi kanske aldrig komma dit igen. Det är tråkigt, väldigt tråkigt. Men du ska veta, att trots alla bakslag och allt tråkigt vi vart med om, är det allt det andra jag kommer minnas. Alla positiva minnen vi delar, dem kommer jag aldrig att glömma. Om vi återigen ska komma lika långt på vägen som vi en gång varit grävs det mycket energi och ork. Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi klarar det, men det kommer inte bli enkelt och flera saker bör vi ändra på om vi ska nå dit.

Nu kommer snart Linnéa! pusss å skiiiit, Amanda! :)

Kommentarer
Postat av: Idaaaaaa

Haha, vi ska helt klart ha massa roadtrips med arvingarna! ;) haha P.s. jag tränade på att köra fort i svängarna idag mellan H-sund och Fjb, 110 går kanon! ;)

2008-06-16 @ 00:45:59
Postat av: Idaaaaaa

Haha, vi ska helt klart ha massa roadtrips med arvingarna! ;) haha P.s. jag tränade på att köra fort i svängarna idag mellan H-sund och Fjb, 110 går kanon! ;)

2008-06-16 @ 00:46:17
Postat av: sara Daaaaanielsson

Energi och tålamot är vår speciella krydda för att lyckas. Tack för raderna!

2008-06-16 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback