2008.06.14 Lördag. SOMMARLOV!

Jag kan inte hjälpa det, men varje gång jag kommer hem kommer den förbaskade ångesten över mig. Det går dagar när jag är i stan utan att jag tänker på vad som hänt och vad som komma skall, och nu har jag bara varit hemma i eftermiddag och inte har det gått en minut  utan att jag tänkt på annat (bortsätt från när jag kollade på fotboll). Kanske kan det bero på att denna veckan har jag haft nåt att gjort varenda sekund och haft kul och varit glad lika länge. Men ni ska veta, att jag lider fortfarande lika mycket med er och jag fattar fortfarande inte ett dugg.

Denna veckan har varit bra, i onsdags var en händelserik kväll. Det började som Öpkväll på gustafsberg å slutade i min lägenhet. Mycket hände den kvällen, som vi sent kommer glömma ;) haha! Torsdagen åkte jag till Liseberg med Ida T, Sarri, Melli, Sara G, lilla Linnea, Hanna, Victor och Robert :) Det var en helt cpkul dag! jag säger bara "ooooooh floooooomeriiiide". Vi åkte rainbow å fick med varenda unge å skrek "en gång till, en gång till". Jag, Hanna och Robert vann 2 kg choklad som vi delade, eller mest var det hanna som vann, men vi hade bestäm at vi skulle dela ;) Jag vann ett gosedjur i spelhuset (för va trodde ni, att jag snodde den på fotbollsspele ellert??) Vi höll på att missa bussen hem, men allt löste sg å vi hann med! Sjuktkul hade vi det i alla fall, hela dagen!!! =)

Igår var det skolavslutning! Det var en bra avslutning, den bästa jag sett i alla fall!:) Efter avslutningen gick vi ett stort gäng till Cactuz o firade sommarlovet, sedan begav vi oss hem till min lägenhet å spelade lite spel å softade. På kvällen åkte vi ut till Jonnas sommarstuga och tillbringade kvällen där! Mycket trevligt! Ett bra avslut på ett bra läsår!

Det har varit ett bra läsår på ÖP, även fast jag emellanåt känns som jag har pluggat ihjäl mig så vet jag nu, att det har gett resultat. Jag är nöjd över mina betyg även fast alla andra är mycket bättre än mig ;) men jag överlever, jag har lärt mig leva med att jag inte är riktigt lika pluggis som resten av mina öpvänner :P

Just nu håller jag på att dö av skratt när pappa sitter å läser roliga historier högt för mig å mamma. Pappa skrattar så mycket så vi fattar inte ett dugg! ;) haha, men kul var det, även fast vi inte fattade skämten! Vi är underliga vi dvärgar eller svampar eller vad vi nu är ;)

Imorgon vill jag leka med min favoritnöt <3

Ha en bra sommar allihopa! =) Jag kommer angatligen sakna er lite!
//Amandaaa


Kommentarer
Postat av: Dave

ÖP <3



Vad skulle vi datanördar göra utan varandra!?

Postat av: Hanna

Vad skulle vi egentligenn göra utan öp!? vi är bara så jävla bäst:D okej, det finns en och annan bra utanför öp med men oj vad de är sällsynta;)

2008-06-14 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback