2008.06.05 Torsdag. Student

Jag har inte skrivit på länge, inte ett "seriöst inlägg" i alla fall. Den sista tiden har allt snurrat på snabbt och jag har inte hunnit med något känns det som. Saker har hänt, saker man inte trodde skulle ske. Men nu har det hänt. När saker som detta händer, förstår man snabbt hur bra man har haft det och hur snabbt allt kan förändras. Man lär sig ta vara på det som är och det man har.

Idag är det studenten, jag vaknade av att folk gick förbi utan för min lägenhet och sjöng högt "För vi har tagit studeeeeenteen! Fy fan va vi är bra!" Nästa gång är det vår tur. Om 365 dagar är det vår tur att ta studenten. Och nu, det sista året, ska jag ta vara på allt, ta vara på det jag har och det som är och inte heller ta allt för givet.

I 365 dagar ska jag ta vara på allt, gilla det jag har och det som är, för på en sekund kan allt bara vara borta....

Kommentarer
Postat av: Dave

Vår student kommer att bli den bästa!



ÖP!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback