2008.07.17 Linnéa!

Du är min bästa vän. Jag har vart dålig på att vara din bästa vän det senaste, det vet jag.
Ibland tar jag dig för given. Men det spelar ingen roll hur många andra vänner som kommer in i bilden, du är fortfarande min bästa.
För du glömmer väl aldrig bort att du är min bästis? Att jag är din idoool och att du älskar mig?!
 
Just nu vill jag bara ha dig här hos mig, jag saknar dig, saknar tiden då vi träffades varje dag, hela tiden. Jag vill ha dig här hos mig på Grind, liggandes på madrassen bredvid min säng, så som vi gjort tusen gånger förr, och bara prata, prata hela natten om saker bara vi förstår! Sen skulle vi skrattat och så skulle du ätit ett äpple och så hade du sagt godnatt först och sen jag och så hade jag börjat skratta. Precis som jag alltid gör!

Du gav mitt en bästishjärta, och en dag ska du få ett tillbaka av mig. Du är mitt bästishjärta, du är allt jag behöver, min fina syster <3


LINNÈASPINDELochAMANDAGUSTAVSSON

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är bäst, om jag skulle få välja en sak att ha med mig hela livet - så skulle det vara du, Amanda Gustavsson<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback