2008.07.15 Tisdag

Ångesten har lagt sig, det betyder inte att jag inte ångrar det, för det gör jag. Men det finns inte mycket att göra åt saken nu, gjort är gjort och sålänge ingen har en tidsmaskin så är det bara att acceptera det som hänt. Även fast detta är så olikt mig så är det som det är och det är bara att accepera.

Förövrigt var helgen bra, Winnerbäck var bättre än bäst och vi hade en mysig kväll, jag, Linnéa och Ida. Lördagen började hemma hos Sara och sedan vidare till Grebbestad! Kul var det också att träffa alla man inte sett på länge, speciellet Sara och Melanie! :) <3

Igår träffade jag Linnéa, Ellen, lilla Linnea, Sara g och Nina och vi åt pizza på Lilla Berith! det var gottish! Jag jobbar hela veckan, som vanligt, men jag ser fram emot lördag då jag ska få träffa massa folk jag inte sett på hela sommaren!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

va händer på lördag? ååånej, inte en töntig ÖP kväll eller?! ;)

Postat av: Signe

Okej nu har jag kommit på vad jag tycker att vi ska göra på lördag; jag röstar för att på lördag stenar vi föregående talare!! ARGH

2008-07-16 @ 14:48:52
Postat av: Linnéa

äh, tagga ner ;P

2008-07-16 @ 23:49:37
URL: http://starkvind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback