2008.07.10 Torsdag!

Arvikafestivalen är inte alltid bara bra, jag har fått urinvägsinflammation eller nåt i den stilen. Skit samma vad det är, jävligt ont gör det iallafall. Det gör ont mest hela tiden sen i söndags. Snacka inte om smärta om ni inte haft urinvägsinflammation. Det är hemskt, jag dör hellre av kissinödighet än att gå på toaletten. Att föda barn eller få ett kors-eller ledband av är ingenting i jämförelse. Den jämförelsen har jag just för att mamma fött två barn och pappa "brutit" både ledband och korsband. (det heter inte att bryta korsbandet, men jag vet inte vad det heter. Så ingen ordpolis här tack!) i vilket fall som helst går jag på penicilin just nu och det börjar bli bättre, äntligen!

I morgon är det Winnerbäck mfl i Göteborg med Linnéa och Ida! På lördag är det grebbestadcarnevalen! I helgen kan inte nån dum urinvägsinflammation stoppa mig! :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback