Tisdag.

Jag har lyckats göra om min blogg, lite. Mer kunde jag inte, men det var en bra början tyckte jag ^^ haha.
Dagen idag har varit väldigt lik gårdagen. Idag fick vi fakta om profilvalen inför trean. Jag vet inte vad jag ska läsa ännu, men det lutar åt pedagogig, det är nog det enda som passar mig lite. Sedan massa sp och historia idag med. Kristofer gav mig en 500sidor lång bok att läsa om ryska revolutionen, ofta jag kommer läsa den liksom.

En stor sak som hänt idag är att Hannak har gett sin in i bloggvärlden, lycka till säger jag ! haha
http://hannakallen.blogg.se/ Kika in vettja !

Som sagt har jag spanskaprov imorgon, och ja, jag har inte börjat plugga ännu. Snart är det lov i alla fall, efterlängtat såklart. Jag tror seriöst jag behöver en vecka på mig bara för att sova och vila ut mig, en dag är planerad för bio med massa tjejer i min klass, en dag till Hanna och Bella, en till Johanna och förhoppningsvis en dag till fest. Det var en del planer ändå, men någon slappdag ska jag nog få mig.

Ikväll ska jag äta macka och se på Gossip girl, (som förövrigt börjar bli min nya favoritserie) och I huvudet på Gynning. Kanske blir det lite plugg med. Och föresten, imorgon början Grey's Anatomy =) äntligen. haha, då vet vi i alla fall vad jag, Hanna och Signe kommer prata om på torsdagar ;)

//Amanda <3


Kommentarer
Postat av: Hannabanana

hahah^^ vilken tur att vi ÄNTLIGEN får någonting att prata om igen! vi är ju så osociala framför våra datorer annars;)

2008-02-13 @ 08:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback