Onsdag.

Idag är det en bra dag, vi hade endast svenska och sen spanskaprov. Så skoldagen var slut vid elvatiden. Då gick jag och åt i matsalen med Sarri och Malin (köttfärslimpa å sås som smakade pepparkaksdeg, ingen hit direkt). När jag kom tillbaka till skolan sa Lilla Linnea att hennes pappa kunde köra hem alldeles direkt. Och det var jag inte sen att tacka ja till. Så jag kom hem till Grind redan vid ett idag. :) Så skönt. Nu har just min bror kommit hem och vi har ätit glass. Snart ska jag göra relgionsläxan till i morgon och ikväll ska jag laga mat åt mamma och Anton å sen ska vi nog se på Grey's Anatomy, i alla fall jag och mamma. Anton vill nog se Lost. Jag är så besviken att dessa två program går samtidigt, när jag bestämt mig för att börja fälja Lost igen.

Hej, dagens I-landsproblem
Men är det något jag blir sur på så är det tv-krockar. Jag kan ju knappast banda det ena, det vore lite väl nördigt. Det hade jag bara gjort i värsta fall, typ om One tree hill och Grey's gick på samma tid. Nu kommer ju det aldrig ske, eftersom båda går på kanal 5. Men ändå, fatta paniken ;)

Igår var det Gossip Girl, det är bara så bra och han är ju så snygg den där Dan med ;) grr.. haha.  Ja, ser ni inte Gosspi girl, kära läsare, borde ni verkligen börja innan det är försent ;) Jag funderar på att läsa böckerna någongång, ja, typ samtidigt som vi slutar få massa läxor.  Undra om böckerna är lika bra, eller kanske till och med bättre? =O  haha

Imorgon börjar även Grey's Alisons nya serie, jag tycker faktiskt inte att den verkar så bra. Men den som lever får se.

Oj vad jag gillar när alla serier sätter igång igen så här efter uppehållen. Jag  är en riktig serienörd när jag tänker efter. Lyckligast hade jag varit om man bestämt en återförening av OC eller vänner. Men det tror jag inte kommer hända, tyvärr.

Nu måste jag göra läxa innan kvällens tv-program börjar.
Over and out
// er trogna bloggare Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback