Måndag.

Jag provade på att ha lösenordsskyddad blogg ett tag, helt enkelt för att jag trodde att det skulle vara enklare att skriva av sig när man visste vem som läste. Jag har tagot bort det nu, vill folk läsa min blogg ska jag väl inte hindra dem. Antagligen är det många som vill det ^^

Idag är det en helt vanlig måndag. Jag struntade i mentortiden i morse och gick istället på Bangladeshmötet som Jonna häll i. Jag ska tydligen vara med och planera hela Bangladeshdagen, men det kan nog bli kul och pengar till barnen i Bangladesh ska vi samla in. Sedan på geografin såg vi på Day after tomorrow riktigt bra tycker jag att den var. Spanska, prov på onsdag! Jippie, jag som pluggat så alla läxor så det ska ju inte vara några problem. Haha, om det nu hade vart så väl. Jag har inte gjort en spanskaläxa seda sist prov och jag har slutat säga att jag ska bättra mig med spanskan. För det kommer aldrig ske. Psykologin var rolig idag och det slutade med att nåstan alla blev sura på varandra ;) haha

Efter skolan gick jag och pea till Willys och handlade mat. Sen gick jag raka vägen hem för att göra pasta och bacon. Det slutade med att brandvarnaren började pipa och jag fick ställa mig på stolen och hoppa och slå på varnaren i luften, två gången. Baconen smakade kol och hela lägenheten luktar bränt. Ingen häjdare direkt ;) Sedan dess har jag hunnit sitta framför datan, sett på tv och städa lite. Allt för att inte behöva plugga spanska.

Helgen var rolig, i fredags kväll började med Ölspelet med Linnéa, Sara G, Sara H, Lilla Linnea och Melanie <3 Efter en massa dans och söndriga saker gick vi vidare till Filip där Lina, Jonna och Patte var. Där drack de massa öl och rökte vattenpipa för att sedan klippa håret på Filip och Patte. Säga vad man vill, men kul var det ;) Lördagen åkte jag med min familj till Göteborg. Eller ja, jag körde faktiskt hela vägen =O Jag och mamma åkte med Maria till Ikea medan Pappa pch Anton åkte med Michel, HUgo och Hampus på båtmässan. Jag handlade en del smågrejer till lägenheten. På kvällen åt vi god mat, såg på melodifestivalen och efter det spelade vi melodifestivalspelet. Det var kul, trots att jag hamnade i ett lag som var värdelösa ^^ På söndagen åkte vi igen till Ikea, fast denna gången var hela familjen med för vi skulle köra bokhyoor till mammas och pappas sovrum. Det var minst sagt trångt i bilen på vägen hem. Vi stannade till i min lägenhet och fixade iordning med mina nya saker och sedan beställde vi hem pizza. Jag stannade kvar i stan eftersom jag var tvungen att skriva klart min psykologiuppstats.

// Amanda
                                               image135

Kommentarer
Postat av: spindel

haha.. bra där med baconen ^^
åå.. fasen va sugen på pizza jag blev nu.. men, jag får väl äta en apelsin istället -.-

Postat av: Hannabanana

Följ med mig till Willys Amanda!!!:D Jag är i stort behov av att köpa.. en klubba!:P

2008-02-12 @ 11:57:54
Postat av: Sofia

Kul att du har kommit igång att skriva igen! :) Du är snygg, älskling!

2008-02-12 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback