Lördag o Söndag.

Fredagen blev bra, vi var hemma hos mig, Lilla Linnea, Sara G, Lina, Oscar, Jonna, Filip och Mocke och spelade ölspelet. Senare på kvällen kom även Melli och Emelie Asplén. Det var en lugn kväll för min del, men kul ändå. Jag åkte hem med halv 12 tåget på igår och sedan gick den dagen mycket fort. Jag var en sväng nere hos mormor och jag hann inte mer än att komma in förrän hon tjatade med mig på en promenad. Vi gick hem till oss och mötte mamma och Jolly på vägen. På kvällen åt vi mat och såg på melodifestivalen. Kul att inte Carola gick vidare, en skäll måste jag säga. Jag var dötrött igår kväll och somade vid halv 11.

Imorse vaknade jag vid 11, åt frukostyt och sedan la jag mig på Antons rum och såg reprisen av Let´s dance. Linnéa ringde mig vid ett, då låg jag fortfarande kvar, i pyjamas. När Linnéa berättade att hon varit och tränat får jag väl erkänna att jag fick rätt dåligt samvete.. men men =P Efter middagen hade jag faktiskt planerat in en långpromenad med Jolly, men precis innan jag skulle gå ringde min kusin Ebbi och ville att jag skulle följa med på bio, Förtrollad. En halv timme senare hade jag hunnit med en kort promenad och även duscha innan Catrine och Ebba hämtade mig. Bion var väl helt okej, jag har ju sett bättre, men även sämre. Den var lite småmysig sådär.

Nu ikväll ska jag se på En annan del av köpning och sedan Wallander filmen.

Det är skänt med lov nu, en hel vecka utan skolan och framförallt sovmorgon varenda dag. Det är skänt att inte ha för mycket planer, på onsdag ska jag nog träffa Ida och torsdag Linnéa och kankse Johanna <3 Jag saknar henne så mycket.
xoxo you know you love me // Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback