80-talsfest

Det blir 80-talsfest ikväll i alla fall. Det kan nog bli riktigt kul. Jag ska ha kontiga kläder å konstig smikning, å håret på ett riktigt 80-talssätt ;) haha Jag är laddad för en dunderkväll och i annat fall är det ju inte värre än att jag går hem igen. Blir det tråkigt eller om jag är för full redan klockan elva kan jag ju lika gärna åka med Peter enda hem redan ikväll. För full är tanken att jag ska bli. Fast bara lagom full =P Aja, vi får väl se helt enkelt. Årerkommer i morgon och berättar hur jag haft det, och kasnke kommer det även ut bilder.

Dagen i skolan har varit lugn, vi har bara haft engelska. Vi var seriösa nästan hela lektionen, sedan hade jag och Ida handledning å Ulrika, vår engelskalärare, visade oss ett bra program där man kan testa sina språkkunskaper. Något för mig helt enkelt ;) haha

Nu ska jag städa min lägenhet innan jag går till Ellen där vi ska fixa oss samt ha en liten förfest, bara hon och jag =)

Sooo looong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback