Ett avslut och en början.

Det här är ett avslut. Och en början. Under nästan tre år har jag bloggat här på mig blogg, hela tiden under samma namn och aldrig nånsin tagit bort ett enda inlägg. Allt finns kvar från slutet av nian fram till idag. Vissa perioder har jag bloggat mer än andra, vissa nästan ingenting. Men bloggen har hela tiden funnits kvar och hjälpt mig genom stunder då ord bara kan rädda, därför kommer jag aldrig kunna ta bort denna blogg. Den kommer alltid finnas kvar. Jag kommer som det se ut nu inte skriva några mer inlägg här. Men för att glädja mina 9 läsare har jag redan nu startat en ny blogg.

http://alltsomarditt.blogspot.com/ 

Följ med mig dit kära vänner! Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback