2008.12.18 Torsdag

Jag sitter helt ensam i läraolandskapet.. Eller inte helt ensam för det sitter folk jag inte känner från ettan och tvåan, men inte en kotte som känns igen så långt ögat når. Jag är trött. Jag o Ida fick för oss i natt att vi skulle dygna. Givetvis klarade vi inte det utan somnade skönt vid fyra. Då hade vi redan skickat iväg mail till våra kära kompisar, sett hela klassfilmen från nian och hela soarén. Vi skrattade och mindes. Ibland fick jag en tår i ögat. Men faktum är att jag vill inte tillbaka till den tiden även fast jag saknar den ibland.

Idag ska jag leka med min bebis Linnéa. Henne saknar jag så mycket just nu. Hon är min bästa. I morgon ska vi dansa oss galna på GG, jag o min Linnéa.

Anna-Lena, min fina faster har kommit hem från stockholm nu ett tag. Hon jobbar över jul så på fredag ska vi fira en förtidig jul med kalkon och allt som hör en Juldagsfirande till. Jag har inte träffat Anna-Lena på flera månader nu, säkert ett halvår. Jag tror minsann jag börjar sakna henne.

I morgon blir det utgång och jag är pepp som vanligt. Nu måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback