2008.12.06 Lördag.

Om 4½ timme åker jag till flygplatsen för att sedan åka till Teneriffa. På måndag fyller min mormor 60 och det ska vi fira. Mormor, morfar, Catrine, Peter, Clara o Ebba är redan där. De har varit där en vecka i förväg. Och imorn åker min familj och Lotta, Henke, Felix o Max ner. Då är vi hela galna familjen. Det kommer bli bra. Pratade med Ebba idag, det har tydligen inte vart så bra väder. Men det kan ju inte bli sämre å kallare än vad det är här. Lite värme å sol ska vi nog få se! Är tillbaka om en vecka igen.

Igår var det ännu en lyckad utgång på GG. Förfest hos mig och sedan vidare. Trots vissa insidenter så blev det en väldigt kul kväll tillslut! Tack alla för en bra kväll igår, ni är bra, mina kompisaaaar! När jag kommer hem kör vi igen! :D

Ses om en vecka o lite till! Ha de bra hemma i det äckliga vädet! (min mobil är med, så om saknaden efter mig blir för stor, skicka iväg ett sms!)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå för insidenter, missa jag nått??

2008-12-07 @ 00:08:22
Postat av: Anonym

de va från dansarn!

2008-12-07 @ 00:08:59
Postat av: Signe

ja då kör vi igen!! :D men vadå för incidenter??

2008-12-07 @ 01:30:09
Postat av: melanie

hihi ha de bääääst!

2008-12-07 @ 10:40:40
Postat av: Sara

ha det så trevligt på resan =)

Postat av: linnea

HAHAHAH, du e kul! HA DET BÄST B*STIS!

2008-12-08 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback