2008.12.01 Tisdag

Jaghar en kompis ni vet. Inte bara en kompis utan en bästis. Världens finaste beeeebis. Jag brukar nämna henne här, å det är bara för att jag tycker om henne så mycket. Alla borde ha en Linnéa i sitt liv. Hon fyller massa bra funktioner, man behöver aldrig ha tråkigt och man har alltid någon att skratta åt. Man kan alltid prata med henne, om allt, hela tiden. Men Linnéa låter ni bli, för vill ni ha någon som Linnéa får ni hitta någon annan. För Linnéa Gabriella Spindel är bara min.  

Jag skriver om Linnéa in emellan, mest för att hon ska veta att jag tycker så mycket om henne att jag skulle kunna göra vad som helst för henne. Men idag är det något speciellet, för idag, förstadecembertvåtusenåtta har Linnéa fixat körkort! Nu ska vi roadtrippa =) GRATTIS BÄSTABÄSTABÄSTA DU <3





Nu gör vi vägarna osäkra på riktigt ;)

Kommentarer
Postat av: Din bebis

ååååh, min älskade älskade älskade älskade älskade älskade älskade älskade älskade älskade älskade älskade (tror du fattat poängen?) Amanda.

Tack, du är den bästa och utan dig är jag helan utan halvan, bamse utan lilleskutt, ying utan yang och helt enkelt LINNÈA utan AMANDA! <3

"Jag älskar oss"

2008-12-04 @ 20:42:34
Postat av: HannaKällén

hahah.. jag bara älskar den bilden:D heja linnéa! (och jag vet att jag är dålig på att kolla din blogg men bättre sent än aldrig?)

2008-12-09 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback