2008.08.31 Söndag

Det är inte första gången jag åker ifrån mitt hus och min familj med tanken "Gud, va skönt. Äntligen!". Det är dock första gången jag kommer in till min lägenhet med en konstig känsla i magen, något om att jag inte vill vara kvar här, något om att inte trivas. Det är första gången jag har båda dessa känslorna både hemma och i lägenheten. Och det är absolut första gången denna känslan inte har med en kass helg att göra. För jag har ju haft en helt okej helg. Jag kan inte klaga på nåt, i fredags behövde vi inte använda golfklubborna och det får vi väl se som positivt, och i lördags vann vi ju inte VM i makrillsmete och vi hade inte lika kul som året innan, men det hade ju vart svårt att toppa. Så det är ju ingen anledning till att känna såhär.. Jag tror jag börjar bli sjuk. Det trodde jag ju i och för sig redan i fredags, men det bryter ju aldrig ut!

Skit samma! Imorgon börjar en nu vecka i skolan, tillbaka till det normala livet! Och imorgon ska jag klippa mig!

Kommentarer
Postat av: Signe

amanda skriv nyyyyyyytt!!!!!! JAG VILL LÄSAAAA

2008-09-03 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback