Sommaren 2008

Sommaren 2008 går mot sitt slut. Eller sommaren 2008 har snarare redan gått mot sitt slut, men inte förrän makrills-VM varit nästa helg skulle jag vilja påstå att sommaren är helt över. Då har vi inget att se fram emot på länge. Sommaren 2008 har gett oss allt vi önskade. Trots massa jobb hann vi med både de ena och de andra. Inte ens vädret kan vi klaga på. Jag hann med allt jag i början av somamren planerade att göra. Åka på Arvikafestivalen, till Motala, på små Road trpis till Strömstad, massa fest, grillkvällar, umgås med kompisar och massa sol och bad. Så nu blickar vi tillbaka på sommaren 2008 och minns hur bra den var och ser framemot sommaren 2009 som kommer bli ännu bättre!



Sammanfattning av sommaren 08

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Japp!
- Dog någon som stod dig nära? neej
- Vilka länder besökte du? Endast Sverige. En gång när jag var i Strömstad, hos Hanna, gick mobilnätet över på norskt nät. Så jag har nästan varit i Norge med ;)
- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? Att vara 18 och kunna gå på krogen!
- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? 3-5 Juli. Arvikafestivalen
- Största misstaget? En sak...
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag var lite förkyld i början av sommaren om jag inte miss fel, men det är inget att klaga på.
- Bästa köpet? Arvikafestivalsbiljetterna!
- Vad spenderade du mest pengar på? Arvika- och Winnerbäcksbiljetterna!
- Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar!
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? Robyn - be mine!
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Jag var nog samma, kanske till och med snäppet gladare, men periodvis mycket ledsnare och deppigare, men i det stora hela har jag varit glad!
- Vad önskar du att du gjort mer? Vart ännu mer med kompisar och festat ännu mera =)
- Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat!
- Hur tillbringade du midsommarafton? Jag, Sara och Melanie var i strömstad hos Hannakällén och hennes campinggäng!
- Blev du kär i sommar? Nej...
- Favoritprogram på tv? Har inte sett på tv på typ hela sommaren så..
- Bästa boken du läste i sommar? Harry Potter, som alltid!
- Något du önskade och fick? Världens finaste kompisar! <3
- Något du önskade dig men inte fick? Inget speciellt.
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Jobbade!
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Det kan alltid bli bättre, till exempel om jag varit över 18!
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? hm, jag vet inte!
- Vad fick dig att må bra? Mina kompisar!
- Vem saknade du? Ingen speciell tror jag!
- Sommarens sötaste? Linnéa Spindel som alltid
- Sommarens största kärlek? Ben & Jerrys glass!
- Sommarens besvikelse? Att sommaren tog slut alldeles för snabbt, som alltid
- Sommarens bästa? Arvika, Motala, Strömstad och Winnerbäck!
- Sommarens snällaste? Alla jag känner, typ ;)


Sommaren 2008 var helt enkelt jättebra!








  

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde skriva att HAAKS var bästa på hela sommaren!!! dessutom så är ben & Jerrys glas helt sjukt god och jag åt en ny smak igår och den va inte jättegod så bnu vet jag vilken vi inte ska köpa. snestreck gånger två Linnéa

2008-08-23 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback