2008.08.24 Söndag

Jag är så dum, så korkad kan jag vara ibland. Vissa saker trodde jag att jag lagt helt bakom mig, och så drar jag upp det en gång till, igen. Går igenom samma sak i huvudet för 5 869 538:e gången. Jag upplever det en gång till, det som jag bara ville släppa och glömma bort. Jag vet inte vad jag vill längre, vet inte vad jag kan och ska göra. Jag skiter i vilket orkar inte längre.. Att man lär sig av sina misstag stämmer inte. Jag är fortfarande lika dum, att jag aldrig lär mig.

Jag orkar inte ens åka in till stan ikväll, sitter hellre hemma i huset och tycker synd om mig själv. För är det en sak jag är jävligt bra på, så är det att tycka synd om mig själv. Tur att helgen snart är slut så jag kan återgå til vardagen, träffa kompisar igen och ha något att göra hela tiden. I morgon ska jag ha körlektion igen och ikväll ska jag och pappa backa runt hörn!

// Amanda!


Du kanske borde tänkt på konekvensen, mer än kicken, idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback