2008.08.05 Tisdag. Strömstad och Haaks

I lördags kväll åkte jag, melli och victor till Strömstad för att träffa Hanna och Jesper. Vi hade så mysigt. När vi kom in till campingen bestämde vi oss för att gå ner till stranden, då var klockan säkert nio och det började redan bli kallt. Nere vid stranden satte vi oss på bryggan och där satt vi i flera timmar och bara pratade. Ju längre tiden gick desto kallare blev det och desto närmre varan´dra låg vi på bryggan. Det slutade nästan med att vi låg i en hög och kollade upp på stjärnorna! Hanna hittade "orions paraply" nåt vi andra inte ens visste att det fanns. När vi låg där på bryggan och bara pratade insåg jag hur mycket jag har saknat dem under sommaren. När klockan blev tolv bestämde sig Jesper och Melanie sig för att bada. Vi andra frös som vi gjorde och stannade på land. Vi cyklade till Hannas stuga ganska direkt efter det och där såg vi ett par avsnitt av Grey's Anatomy innan vi somnade. Det kan mycket väl vart sommarens mysigaste kväll!

Förra tisdagen var det Haaks i Hamburgsund. Jag har glömt att skriva om det men eftersom det var sommarens roligaste kväll gör det inget att man berättar om det lite i efterhand. Jag, lilla Linnea och hennes kusin Rebecka började kvällen i linneas sjöbod där vi gjorde oss iordning innan vi gick bort till Idas sjöbod där vi skulle möta upp Filip som skulle köra båt till Hamburgsund. Vi gick hem till Patrik och när jag väl kom dit var jag väldigt opeppad på fest. Detta fixade Ida snabbt och snart var kalaset i full gång :) Mycket roligt hände, som vi inte ska gå in på här, men tiden gick alltför snabbt och plöstligt ar det dags att bege sig upp till scen på bônn. Hur det gick till har jag ingen aning om och ganska snart efter detta blir allt suddigt, nästan svart. Brolle var i alla fall gästartist och jag stod där och sjöng och dansade innan allt var slut och jag var tvungen att åka hem. Klockan halv sju vaknade jag nästa morgon, fortfarande full och bakisen börjdae komma smygandes. Jag drack en jävla massa vatten tog en alvedon och åkte till jobbet! Nemas problemas! Sommarens roligaste kväll, lätt!

Sommaren 08 är på väg att bli bästa sommaren nånsin!



Kommentarer
Postat av: Reutermo

hihihi, orions paraply, det hade jag glömt ^^



Håller med dig om Sommaren, kan bli bästa någonsin!

2008-08-09 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback