Vilken kväll!

Kvällen igår började hemma hos mig med Sara och Hanna. Vi vinade och hade trevligt =) sedan dök det upp fler och fler och fler folk till min lilla lägenhet och jag tror att vi som mest var runt 25 pers! haha, nytt rekord i min lägenhet kan man säga. Kul hade vi i alla fall. Sedan, vid halv 10 drog vi vidare hem till Jonna. Där var det massa folk och det var riktigt kul. =) Vid ett tiden började vi gå hemåt igen, och vid den tiden hade många av oss blivit riktigt riktigt fulla =D De är väl så det ska va, antar jag?! Hanna och Oscar sov hos mig men åkte hem redan vis nio i morse, medan jag sov vidare till Linnéa ringde och väckte mig vid elva. Sedan dess har jag städat iordning min lägehet, som inte var allt för städad när jag vaknade i morse ;) Jag och Linnéa snackade om att se på film, men ingen orkar gå så vi får väl se om det blir nåt.

Kvällen igår var i alla fall mycket lyckad. Kul att festa med mytt folk som man inte festat med förr =) Kul att se andra folk fulla =) det är kul! Mer sådant vill vi ha! Kanske redan till valborg?! :D

Idag har vi k-dag så jag ska bara slappa gärnet. Imorgon har jag ingen lektion förutom mentortid så jag får väl maila kristofer om att jag struntar i den. Imorgon får det bli en pluggdag helt enkelt och idag tänker jag bara slappa och sova, kanske om jag orkar gå en promenad senare.


Kommentarer
Postat av: Dave

Trevligt var det!

Postat av: Hanna

25 pers kankse inte låter mycket.. men kan lova att det är en jävla massa människor om man knör ihop dem på 19 kvadrat:D

2008-04-19 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback