En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än

Egentligen har jag mycket att skriva om, men jag känner att jag håller det inom mig ett tag till. Mest för att se vad som händer, vill inte hoppas för mycket innan jag vet säkert.

Dagen idag har varit bra, likaså gårdagen. Mer sådana dagar år folket. Vaknade klockan elva idag, åt frukost och sedan kom Sarri förbi pch sedan även Melli. Sara gick tillbaka till skolan en sväng och då gjorde ja och Melanie svenska. Sen kom Sara tillbaka igen och då åt vi makaroner och korv ;) Melli gick tidigare til skolan för att hon hade viktiga saker att göra ;) så jag å Sara diskade iordning och sedan gick vi med till skolan. Jag vet egentligen inte varför jag ens gick till skolan, men det är ju alltid kul att träffa lite folk. När jag kom hem igen städade jag min lägenhet och seda gick jag och Jennifer strandpromenaden :) Efter vår promenad gick jag raka vägen till Linnéa å vi gick ut en sväng med. Vi satte oss vid bryggan ocj det kändes nästan som sommar! Vi fick vårkänslor så då firade vi med en mcFlurry =)!

Imorgon ska jag på derby tydligen! Haha, Amanda älskar ju fotboll! men det kan nog bli kul iaf!

pusss å skit

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, vi kan vandra andra vägar en annan dag ;)(apropå rubriken)

2008-04-17 @ 22:01:17
Postat av: Hannabanana

SOMMAR:D:D

2008-04-19 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback