60886-138

Idag har vi haft nationellt prov i engelska, skrivdelen. Den gick åt helvete. Nu har jag gjort det bästa jag kunde, å räcker det till ett G så är jag gladast, annars får jag väl få förlängd kurs då.

Ikväll ska jag nog gå på bio, 27 dresses! =) det får man unna sej efter np prov ;)
På onsdag är det valborg, då blir det fest!
Och på lördag ska vi se på dagboken.
60886-138
Jag älskar ju den filmen, han är snyggast. å dessutom kan han både ro och bygga hus ;) Det är ju allt man behöver. Det säger Signe iallafall! ^^ Signe har förövrigt schyssta nåt som rimmar på skrattar..... hahahaha 

Och ja, bloggen är fortfarande inte klar, men jag hatar den. Snart så ska jag få orken till det.
Och detta var världens tråkigaste inlägg...

// Amandapanda

Kommentarer
Postat av: Signe

victor skrattar iaf...

Postat av: Hanna

nee.. jag har nog sett tråkigare, en gång skrev robert om vilka sockar han skulle ha.. det tog priset! hahah

2008-04-28 @ 13:17:24
Postat av: spindel the one and onlyu

du fixar G

2008-04-28 @ 13:35:07
Postat av: natanael

btw så handlade google-annonsen nedanför om större bröst. Kul när du skrev om skrattar........

2008-04-28 @ 19:16:22
URL: http://www.goodsound.info.se
Postat av: sara Daaaaanielsson

Joo, du Ulrika sa att vi båda hade satt MVG på engelskan, känns skönt tycker jag :)

2008-04-28 @ 20:13:05
URL: http://danielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback