2008-04-29 Tisdag

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag lär Ebba, min 10 åriga kusin, allt som jag kan. Denna bilden visar bra vad jag menade med det tycker jag! =) haha


60886-139

Igår såg jag, Ida och Linnéa 27 dresses :) Den var bra, värd att se. Det roligaste var att det bara var vi tre på hela bion :P haha


Nu sitter jag i skolan trots att det är flex å försöker få lite plugg gjort. Jag gick just till pappas jobb och han lyckades bra med att göra bort mig. 
 
Vi har haft lunchmöte idag, jag, Melli, Ida och David. det var kul och våra planer tror jag kan bli mycket braa!=)

imorn är det valborg. Jippie =) Förra valborg var rolig, hoppas att det blir lika roligt och lika bra väder imorgon. Det var dessutom samma dag som jag tackade ja till min lägenhet. Sncka om att tiden går fort.

Tillbaka till plugget!

Amanda!


Kommentarer
Postat av: sara

Wow, haha hett att ha en hel biosalong för er själva =D
Eyyyyyyyyy, hoppas det är grant vääär imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback