2008-04-26 Lördag

Linnéa ringde mig just, det enda som hördes var när hon sjöng falskt till Björn Rosenströms flickorna som busar. Hon var nog full, den lyllosen. Flickorna som busar är min och Linnéas låt brukar vi säga, den har vi ju lyssnat på ett par gånger under våra dar. Den och mister cool ;) I vilket fall som helst festar Linnéa fast jag ligger hemma i sängen och ska snart sova, för jag är så trött så trött. Jag sparar mig med festandet til på onsdag när de är valborg! Hoppas verkligen det blir bra väder då så vi kan festa ute, då är sommaren ta mig fan inte långt borta ^^

Igår var jag på fotboll, Ljungkile mötte ifk. Jag gillar egentligen inte fotboll alls, men jag tyckte verkligen det var kul igår. vilketn stämning det var. kanske inte världens bästa match men lsk vann iaf och det var ju det viktigaste. Snacka coolt alltså. Förr i tiden, typ när jag fick i sjuan åttan tyckte jag om fotboll. Jag gillade att se på fotbollsmatcher. Nu har det försvunnit helt, men efter igår känner jag att det verkligen är kul med fotboll, till en viss gräns såklart. Efter fotbollen åkte jag, Melli och Jesper till Vistor och eftersom det inte gick någon buss till stan så sent blev det att vi sov över. Vi spelade tv-spel och såg på film. Det var en kul kväll! =)

Idag vaknade vi alldels för tidigt för en lördag. Det var nämligen dags för Bangladeshdagen (stavning?) som Jonna anordnat! Det hade hon gjort bra tycker jag. Jag, Ida och Lina sålde lotter ochd det var helt sjukt hur mycker lotter folk köpte. Det var en familj som köpte lotter för säkert 500kr. Sen vann de ju en hel del fina saker, men ändå 500kronor! jaja, pengarna går ju i alla fall till att barnen i Bangladesh kan gå i skolan.

Nu har jag just sett ett avsnitt av One tree hill. Sheeeeet, va bra säger jag bara! å jaa, jag ska snart fixa i ordning bloggen! nu känner jag mig snart laddad för det igen. Nu ska jag sova!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

aaaaaaamanda:D jag kan vara med på valborg ändå!:D:D:D:D om ni fortfarande vill ha mig med vill säga?(A)

2008-04-27 @ 00:05:25
Postat av: Signe

JAG HATAR BJÖRN ROSENSTRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM!!
fotboll är bra :]

Postat av: linnea- den allsmäktiga

Hahahahha.. ojdå..:$

2008-04-28 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback