2008-04-20 Söndag

Det är söndag och som vilken söndag som helst har hela denna dagen bara varit en lång väntat. I förmiddags åkte jag pch mamma och kollade på Ebbi som hade dansföreställning. Hon var sötast, min kusse.<3 Annars har jag inte gjort nåt på hela dagen, slöat på altanen, tagit en promenad och pluggat ytterst lite. Helgen har varit superlugn, jag var ensam mellan fredag och lördag eftersom min familj var i Göteborg. Igår på dagen var jag, lilla Linnea, Sara G och Sara D modeller för Linnéa för nåt fotoskolarbete hon skulle göra. Linnéa lurade ut oss i vattnet, vilket var svinkallt. Så kallt så det gjorde ont på fötterna. Trots att det var kallt ute var det riktigt kul faktiskt. :) Sen om bilderna blev bra återstår väl att se. Jag lägger ut bilder så fort jag fått dem av Linnéa. 

Nu är jag i lägenheten igen och har en vecka framför mig av plugg. Men jag ska hinna med annat också. På tisdag ska jag följa med Ida och göra teoriprovet eftersom hon inte vågade åka själv. Anna-Lena, min faster som bor i Stockholm, kommer hem i veckan. Jag tror inte jag sett henne sen typ november eller nåt. Eftersom jag inte har nån lust att åka hem bara för att träffa henne frågade jag om hon ville komma in till stan å träffas å kanske ta en fika eller åka till torp. Så antingen på tisdag eller onsdag ska jag hinna med att träffa henne. Det är konstigt, för när Anna-Lena jobbade i Kuwait 4-5 månade saknade jag henne jättemycket. Nu när hon flyger ifrån Sverige och har lägenhet i Stockholm, har jag knappt märkt av att vi inte setts på så länge. I vilket fall ska det bli kul att träffa henne igen, för min faster är inte som andra tråkiga fastrar. Min faster är rolig, oftast iallafall. Hon är som ingen annan, fast väldigt lik mig på många sätt. Jag ser mig själv i henne och hoppas hela tiden att hon gör desamma i mig. När jag var liten gjorde jag allt för att hon skulle se mig. Jag ser upp till henne och hoppas att jag någon gång i livet kan bli lika självständig som henne. Så en fika med henne betyder massa skitsnack och massa prat om allt vi missat, så vi har mycket att ta igen.

Nu ska jag se klart på Pretty Women! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback