Jag saknar dig

Kom hem nuu, jag saknar dig <3
Bara dagar till jag får träffa dig nu, för första gången på månader.
Faktiskt har jag inte sett dig sedan Februari.
Endast pratat med dig ett fåtal gånger.
Jag vill att du kommer hem nu, så jag får prata med dig.
Så du kan kunna komma med dina korkade men roliga saker.
Jag vill att du bara ska vara du.
jag vill att du ska vara samma person som den jag lärt känna i hela mitt liv.
Som det har tagit 16½ år att lära känna.
Snälla, säg att du är dig lik.
Jag saknar dig och jag hoppas vi ses i helgen.


60886-29

För utan dig hade jag varit någon helt annan.
Du är som jag, fast inte.
Du är en äldre variant av Amanda
och det är det jag gillar med dig.

Utan dig hade jag inte varit mig själv.


Kommentarer
Postat av: Signe

uppdatera din bloooooooogg amanda!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback