Vad vore jag utan dig?

Ibland kan jag undra, vad hade hänt om vi inte hade träffats? Inte gått i samma klass? Inte lärt känna varandra på samma sätt vi känner varandra nu?
Vad hade hänt då?
Vem hade jag varit då? Hade jag varit samma person då?
Hade jag träffat någon annan som hade ersatt din plats i mitt hjärta?
Inte på hela denna jord finns det någon som du, som kan se mig som du, som finns där som du. Ingen.
Har jag någon sagt till dig att du betyder väldigt mycket, att jag tycker väldigt mycket om dig, att du är den bästa som finns? Att jag älskar dig?
För vad vore jag utan dig?

-Ingenting.

60886-115
60886-114
Utan Linnéa ingen Amanda, så bara det är <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Om vi inte träffats kan jag garantera dig att jag inte hade varit lika lycklig som jag är nu. Utan dig, inget mig, så är det bara, och så kommer det alltid att vara, Amanda. Inga ord kan beskriva vad du betyder för mig <3
Älskar dig nu, och föralltid (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback