Det var glädje och kärlek uti försommaren

Det är söndag morgon. Jag har nästan precis vaknat. Vaknat av solens strålar som lyser in i mitt rum. Till sommaren, när jag är van av att vakna av solen, kommer jag bara blir förbannad av dessa strålar. Men nu när våren precis kommit så är man så glad. Våren är faktiskt här nu.

Denna helgen har vart mega lugnt, pappa å bror är i Oslo, så jag har umgåtts med mammi hela helgen. Igår var vi på bio tillsammans med moster å kusiner. Vi såg Göta kanal 2, jag tyckte den va rätt dålig faktiskt. eller så är det bara för att man hade höga förväntiningar, eftersom man hela tiden hör att den varit så bra.

I fredags så började vi med estetisk verksamhet. Jag hade drama, och det var rätt kul faktiskt :P haha. Men innan lektionen var slut insåg jag att jag hade tappat bort mina nycklar. Nycklar till lägenheten, till huset, till data skåpet, till vanliga skåpet, jaa ni fattar typ ALLA mina nycklar var borta :/ Jag fick typ panik och blev jättestressad. Jag sprang genom hela Uddevalla för att hitta de jävla nycklarna, kändes det som iaf. Men när jag kom tillbaka till skolan, hittade jag en lapp på mitt skåp där det stod "Dina nycklar finns att hämta i ettans arbetsrum" haha, har sällan vart så glad för ett par nycklar vill jag lova.
När jag sprang där på Uddevallasgator möte jag även Hanna å Bass, men jag var ju så stressad att jag inte hann prata med dem :O jag som hade sett fram emot det så ^^ haha, nästa gång kanske ;)

Annars har veckan vart lugnt, i måndags var jag med Sara, sen åkte jag hem på tisdag eftersom vi var lediga på onsdagen. På torsdag var jag lite med Linnéa innan hon åkte och kollade på sin lägenhet. för hon ska faktiskt också flytta in till stan nu. Grattis, till lägenheten!

Nästa vecka ska jag, eller måste jag träffa Sofia. För jag saknar henne mycket. Sen ska vi antagligen ha tjejkväll med Hanna, Lilla Linnea och Cattis nån dag. Till helgen ska vi kanske även ha en så kallad "Lekkväll"  ^^ haha.
Hoppas bara att alla kan då, för det vore mysigt tycker jag :P :)

Min mammi fyller år denna vecka å jag har inte köpt nån present :O hm, undra vad jag ska köpa till henne. Några förslag? Kanske får höra om nån vill hänga med mig ut till torp någon dag i veckan .. Linnéa? :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack Manda- Panda <3 ska bli ett nöje att få flytta in till stan, men jag hoppas på besök i massor :)¨

haha, kanske att jag följer med dig ;) vi får höras ikväll..

love ya! <3

Postat av: Hanna

nästa gång, absolut=)

2007-03-20 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback