ÖP11

ÖP11 finns inte mer.
Vi har gått vår sista dag i vår första klass på vårt första år på gymnasiet.
Jag kommer sakna min klass.
Jag hatade den, ända fram till jag var tvungen atty sluta.
Jag kommer sakna den tryggheten som vi alla skapade för och med varandra i vår lilla töntiga klass.
Jag kommer sakna alla de tråkiga ordvitsskämten som hela tiden dragits så fort någon sagt något. :)
Jag kommer sakna alla måltider i matsalen.
Jag kommer sakna allt det vi skrattat åt.
Jag kommer sakna all den dåliga humorn.
Jag kommer sakna hela min klass.
ÖP11. Vi var bra.

Äh, sluttjötat, vi kommer ju fortsätta ses varje dag iallafall.
Så här ska inte grinas.
I morgon kommer vi få våra nya studiegrupper.
Hoppas verkligen de är bra.
Men ÖP11, vår lilla, tråkiga, töntiga klass, Jag kommer sakna den

ÖP11 <3

Kommentarer
Postat av: Signe

älska våran tråkiga töntiga klass...! vet ej hur jag ska kunna leva utan ordvitsarna... :/

2007-06-03 @ 16:48:34
Postat av: Lisa

Låter som vi aldrig kommer ses mer, men ja kommer oxå sakna klassen. Den gav en trygghet och töntig o tråkig? hmm FEL! Cool och rolig får ja nog säga faktiskt! ^^ Ses i morron! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback