Du säger igenting som svar men dina ögon är så tydliga ändå


Jag försöker att inte tänka på dig längre.
Försöker att inte tänka på hur illa du behandlade mig.
Inte tänka på det du gjorde.
Hur du förstörde mig, tog en del av mitt hjärta och ersatte det med en klump i magen.
Jag försöker att inte tänka på det längre, jag tänker inte längre på dig. jag försöker.

det du gjorde mig, det kan jag inte förlåta. Det kommer jag aldrig  förlåta. 
Faktiskt så förstörde du mig. Över en natt.
Det var vi, jämt, men över en natt ändrade du dig.

Vi delade allt. Jag berättade allt för dig, om allt. Du berättade allt för mig. Kanske är det just därför jag har så svårt att dela med mig om mitt liv nu, när jag vet hur det är att bli sviken. att bli avslöjad om sina innersta tankar av någon man hade litat på, av någon man hade gett hela sitt hjärta. 

Jag vet att vi var elaka när vi var ihop, vi snackade mycket skit och folk hörde vad vi sa. Vi gjorde folk ledsna. 
Du valde sida och jag var inte länge välkommen i ditt nya gäng. 
Du ignorerade mig, såg igenom mig, valde att låta mig va.

I början trodde jag att det var du som vunnit att jag hade förlortat, jag ville ha dig tillbaka.  fast nu vet jag att det var jag som vann när jag slapp dig.
Jag slapp leva mitt liv fullt med lögner, jag fick andra vänner, som brydde sig mig på ett sätt du aldrig gjorde.
Just nu är jag mest arg att det tog mig så lång tid att fatta, fatta vad du var för en slags människa.

Jag pratade med dig för ett tag sen -du har inte förändrats ett dugg. Nu när jag ser dig försöker jag göra som du, ignorea och se igenom dig.

I mina ögon är du inte värt något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback