Ställ mig inte i ett led

Jag har flyttat hemifrån!
Nu har jag sovit i lägenheten i tre nätter. Och av av dem har Linnéa varit hos mig. Så sammanlagt har jag bara sovit två nätter ensam. Jag trivs, jag trivs jättebra i min lilla lya.
Linnéa sov hos mig från måndag till tisdag. vi pratade pratade pratade. och åt. ^^
jag åkte hem på tisdag efter skolan och åkte till farfar där min faster Anna-Lena var :) Sen hämtade Pappa mig och jag åkte hem till mitt hus =)
I onsdags hade jag flex, och jag hade bestämt mig för att plugga svenska hela dagen. men Anna-Lena ringde å frågade om jag ville ha middag och de kunde jag inte tacka nej till. Dessutom hjälpte jag Anna-Lena att sy en gardin haha.. jag är rikigt stolt, för jag är ite bra på att sy, men Anna-Lena är iallafall sämnre än mig ^^
Igår åkte jag in till stan igen och har sovit där inatt :)
Ikväll blir de kulis :) och jag längtar :D wehooo^^
Denna veckan har vart bra, men nästa vecka bllir minst lika bra :)
Jag ska ha tjejkväll med Cattis, Hanna och Lilla Linnea :)
Sen ska Sofia hem till mig med? Eller hur? ;)

Jag orkar inte skriva mer om hur jag känner.

Sofia, JAG SAKNAR DIG och Jag BEHÖVER Dig. NUUUUU <3



Kommentarer
Postat av: Sofia

Amanda ! Måste träffa dig snaart ! såå länge sen jag träffade dig nu! :( saknar dig ! (L)(L)(L)

2007-02-09 @ 12:06:19
Postat av: cattis

amanda. de ska bli så himla kul med tjejkväll!(L) längtar...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback