Sofia <3


SofiaSofiaSofia <3<3<3
Det finns ingen som du. Du och jag. Alltid.
Minns du det vi delade? Jag saknar det.
Det var du och jag, de två OC nördarna ^^ haha.
Jag saknar dig, när vi inte träffas lika ofta längre.
Det är du som alltid tröstar och stöttar mig när jag mår dåligt och jag tröstar och stöttar dig när det är du som inte mår bra.
Du berättar alltid för mig vad jag betyder för dig och säger attt du älskar mig och att du gör att för mig.
Du gör mig glad, du ser mig.
Jag försöker att förklara för dig hur mycket du betyder för mig.
Jag vill att du ska veta.
Jag finns alltid, alltid, ALLTID där för dig.
Vad du än gör så finns jag här, tröstar, stöttar och försöker göra dig glad, precis som du hjälper mig.

Jag saknar dig alldeles för mycket, men vi kommer att klara detta. Måste träffas oftare bäjb <3
Jag älskar dig, glöm aldrig det.



60886-106

Okej, jag vet att bilden är as ful, men jag har faktiskt ingen annan med både mig å Sofia på ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaaaww.. gud vad jag blir rörd av att läsa detta, gumman. Jag saknar dig nått fruktansvärt mycket.. Jag älskar det vi har, du och jag. Vi vet vart vi har varandra, det är så himla skönt. Fast nu får vi ta och skärpa oss! Men nu i veckan ska vi äntligen ses igen! Ska bli så kul att få se dig igen! (L) Du betyder så mycket. Älskar dig (L)

2007-02-12 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback