Loooov

Amanda sitter bredvid hennes kusin Clara på golvet i sitt rum. <3
Snart ska vi se på melodifestivalen. för är det når Amanda å Clara gillar så är det att se på melodifestivalen :P haha

Igår var jag hemma hos mig med Sofia, Hanna, David, Bella å Johan :)
De var myyyys. Vi såg på film å ät pizza å chips typ. Spelade spel hann vi med oxå^^
Men nu är de iaf lov :) äntligen, det är behövligt (som alltid)

Mina planer ser ut som följande:
Imorgon Söndag:
Åka till Ikea med familjen :) Sedan eventuellt en tur till mammas kusin mee.
Måndag:
Dagen öppne för förslag (leka med Linnéa kanske?)
Kvällen till stan, se på bio, sova i lägenheten med kusinis vitaminis <3
Tisdag:
Vara i stan med Clariii, sedan hem å klippa + färga håret :)
Onsdag:
Utan planer. Kankse bara njuta av lovet?
Torsdag:
Antagligen till Gbg med Linnéa <3
(Förlåt Cattis å co att  jag sviker er, men jag tror ni kmr klara er utan mig ^^)
Fredag:
Utan planer.
Lördag:
Party :)
Söndag:
SLÖA

Otroligt onödigt inlägg, men men... Sånt ni får leva med om ni vill läsa min blogg. det är ju trots allt ingen som tvingar er att göra de^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jo.. måndag kan vara våran dag oxå ycker jag, Panda.
bra att du skrev så kul grjjeer i detta inlägg^^ haha.. skojjade såklart ^^
Älskar diiig

Postat av: cattis

amanda!!! vrf!? du mååååste med och bada!!:(

2007-02-18 @ 12:57:36
URL: http://cattiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback