Hon hade tappat allt igen, varenda mening, varje hopp


Idag är det söndag, sista dagen på lovet om någon har missat det. Imorgon början skolan igen. En sak ska erkännas, det känns faktiskt inte så jobbigt att börja skolan igen. Jag saknar folken, efter en vecka. Nu tänker ni: - Amanda, man kan inte sakna de efter en vecka, men jag gör faktiskt det. Jag saknar HannaKällén. Å nej, man kan absolut inte sakna en HannaKällén efter en vacka. Fast Amanda saknar Hanna :/ <3

Lovet har varit lugnt fast jag har haft nåt att göra nästan alla dagar. jag har vart på Ikea me familjen, i stan å sett på bio med kusin, sovit över med Linnéa, vart i Gbg med Linnéa å Sara :) å sedan tatt det lugnt. Jag var hos doktorn för att försöka få ett åkesjukeintyg eller vad det kallas, men innan jag fått svar så har jag iaf fått tabeletter jag kan äta. så nu slipper jag iaf fasa inför att åka buss/bil/tåg, för ett tag framöver. 

Idag ska jag åka in till min alldeles egna lägenhet. men innan dess ska vi åka in till torp å handla mat å så :P 
veckan ser ut som följande; Måndag: vara med Linnéa, tisdag: hem (om jag inte behöver göra matteprovet på onsdag) Onsdag, årets sista flexdag :/ usch, utan flex kommer jag inte överleva :S torsdag: tillbaka till stan igen, å kanska höra med Hanna om hon vill komma till mig, om vi inte har för mkt läxor. sedan har jag inget mer planerat :P


 Nu orkar jag inte skriva mer, ännu ett onödigt inlägg.


Kommentarer
Postat av: cattis

jag förstår dig amanda! ett liv utan flex!:S är det värt att leva?^^

Postat av: Linnéa

vem, faan saknar skolan på ett lov som bara är en vecka???????^^
CEPE BARN ;)
men jag gillar dig ändå!

2007-02-26 @ 14:16:36
URL: http://spindel5.blogg.se
Postat av: Hanna

du är inte ensam om att vara knäpp, om det nu är till något tröst^^
Det är faktiskt inte bara dåligt med skola igen, saknade ju allt folk! var isolerad typ hela lovet ju..!
Saknade dej massor, men inte nu.. för nu sitter du typ fem meter bort:D
Kommer och sover på din soffa ikväll, mysigt! älskar dej

2007-02-28 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback