Början på når nytt och nånting underbart?

Vi har pratat igenom det, bestämt det. Vi klarade oss denna gången och vi kommer klarad et nästa gång också. Det är jag säkert på. Vi har varit vänner alldels för länge för att nåt sånt här ska kunna sära på oss.
Detta har legat i luften länge, vi har inte varit lika tajta nu som vi var förr, men vi har funnits där för varandra när vi behövt det som mest. Det är så jag vill att det ska fortsätta vara, finnas där, jämt!
Jag vet att jag har sårat dig, men jag hoppas att du vet att du har även sårat mig mer än jag trodde varit möjligt. Jag har gråtit, tårar har runnit för oss. Men jag är glad att jag har sagt som jag känt och att vi var ärliga. Det kommer vi komma långt på.
Jag vet vart du står, och du vet vart jag står. Vi har varandra.
Förlår, men Jag älskar dig.



En sak som fortfarande inte är som det ska, är med dig. Jag orkar inte lägga energi på det nu. Just nu behöver jag inte dig. Det är du som har gjort att detta hände, och jag behöver dig inte. Förlåt, men vi är innerst inne för olika för det här. Jag vill att vi ska fortsätta som vanligt, men inte mer. Förlåt.



Jag har sagt det jag behövt, rensat min hjärna och jag mår bättre.
Fredagen var typ den roligaste på länge! Heeelt sjukt kul :) hahahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mitt namn vara anonymt, men du vet vem jag är.
Vi klarar det, vi kommer komma tillbaka. Vi låter tiden läka våra sår. Vi låter även tiden göra detta till något vackert igen. (L)

2007-02-11 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback