När du har vunnit, kom ihåg mig då?

Se sig själv i spelgel, tårar.
Spelelbilden som möter henne i spegeln, inte fan är väl det jag?
Hon är hemsk, henne vill jag inte vara.  Hon är inte jag.
Ligger i sängen med täcket över huvudet, musiken spelas. Återigen, tårar
Alla tankar som far omkring i huvudet, var tog jag vägen?
Tårar. Tårar och återigen tårar.
Vart tog jag vägen? När försvann jag? Och kommer jag komma tillbaka?
För detta, det är inte jag.
Henne vill jag inte leva med resten av mitt liv, henne vill jag ta död på direkt.
Men hur? Hur kommer jag tillbaka?
Döda henne, dränk henne, ta bort henne. -Schas för fan.
Jag, jag är glad och ser allt positvit. Hon, hon är ledsen och ser allt negativt.
Kan någon ta bort henne? Hjälp mig ta bort denna hemska människan som bor i min kropp.
Dagar går och för varje deg bli hon starkare. Jag bli allt svagare, står hjälplös vid sidan om och har inget att säga till om.
Kanske kommer hon tillbaka snart. Kanske inte.
Men jag lovar er, jag försöker komma tillbaka. Hon är bara någon som bor i min kropp för tillfället. Inte länge till.
För jag, jag vill vara glad. Hon vill kunna bada i sina egna tårar.
Men jag kommer tillbaka. snart.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

schas för faan, bästa frasen ever!
i love the "real you" too much to lose it.

Postat av: Johanna

fy fan vad fint. <3

2007-08-14 @ 22:09:46
Postat av: Sofia

amanda :'(<3

2007-08-15 @ 17:22:35
Postat av: Sofia

(L)(L)(L)

2007-08-15 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback