Om du bara sett

Söndagar är inte roliga, söndagar finns bara där för att man vet att det snart är skola igen. 
Igår var det mys hos Lilla Linnea, med Linnéa, Sara, Ellen å jag. Vi åt godis å såg på dagboken.
Undra som flundran varför det tog så lång tid innan jag upptäckt denna underbara film. Jag tror dagboken är en film man kan se tusen gånger och ändå inte tröttna. Den är så fin.

Snart är det looov. På mitt lov ska jag slappa, (jag tror minsann jag älskar att slappa), sen ska jag antagligen på tur till Hamlstad tillsammans med farfar å kusse. Vi ska nämligen hälsa på faster innan hon åker till Kwait. (hur nu det stavas). vi ska vara där i 1 eller två dagar, det är inte rikigt bestämt än hur länge :P
Sen vill jag shoppa, fast jag har inte så mkt pengar ju nu. å så vill jag kanske träffa nån kompis, om nån vill träffa mig vill säga.

Jag har fått min schema till jobbet i sommar. Jag ska börja jobba direkt när skolan slutar och fem veckor fram. Sedan är jag ledig resten :) så det ska bli skönt att få njuta av sommaren å ledigheten med. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig om jag ska följa med familjen till Frankrike. Jag vill ju det, men de ska vara borta typ två veckor och jag känner inte för att vara borta så länge mitt i sommaren. å flyga hem tidigare vågar jag inte ensam :/ nån som vill följa med kanske?

Så fort det börjar bli lite vår och man får sommarkänslor så börjar jag direkt lyssna på Winnerbäck. jag har inte lyssnat på honom på ett tag, men Winnerbäck = SOMMAR
Undra om han ska ut på turné till sommaren? isf vill jag åka å kolla på honom. Det var liksom förra sommaren höjdpunkt.! sheeet va bra han va! :)

I vecka har jag inga planer förutom att göra klart min fördjupning som ska vara inlämnad denna veckan. Sen kanske jag ska träffa Linnéa med. Sen är det looov =D

Förlåt, men jag försöker bara vara jag.



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad skall du göra annars? om du inte åker till frankrike menar jag, tänk om det blir tråkigt hemma.. fatta vad du kommer ångra dej! i frankrike lär det ju inte bli tråkigt iaf:D
fast är du i frankrike blir det ju svårt att vara i strömstad där ju jag är.. å vem vet, kanske winnerbäck med!:P

2007-04-02 @ 08:28:50
Postat av: Lisa

VAH?! ska du inte åka till Frankrike :O det hoppas jag du gör ! shit va gött, de hade man ju velat göra :D Pusspuss påré

Postat av: Linnéa

ville bara informera dig om att Winnerbäck inte ska ha någon sommarturné iår.
<3

2007-04-03 @ 09:43:50
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback