Ännu ett onödigt inlägg får miiiig

ciao!
Idag är det onsag,dete vet jag säkert, för onsdagar får jag sluta tidigt ^^ Men eftersom alla säger att vi har såååå mkt nu så ska jag vara kvar ett tag i skolan. efter skolan ska jag vara med Hanna K. Numera kallar vi henne långben, inte för att hon är lång (fast det är hon också) men vi kallar henne det på grund av hennes skratt ... ni vet ju hur långben skrattar, å så skattar Hanna me ;)

Nu har vi gått tre dagar i skolan efter lovet. Alla skolans lärare har tydligen bestämt att göra de sista veckorna till ett helvet för oss. Det första vi fick höra i måndags var, till nästa vecka har ni bla bla bla, sedan vecka bla bla ska vi har Nationellt prov i Matte B och glöm nu  inte att ni har nationellt prov i engelska på fredag, sedan har ni NP i bla bla, vecka bla bla:O jag somnar när jag tänker på det
Bara man tänker på läxor så får man ont i magen.. aaah jag vill ha SOMMARLOV

nu har jag bestämt mig för att hänga med till Frankrike i alla fall. Johan ska med så vi ska åka ner en vecka senare än de andra. Jag längtar.

Imorn ska jag har utvecklingssamtal så då kommer min mammi in till mig. Vi kanske ska gå ut å käka ^^ å sen ska jag tvinga henne städa min lägenhet tror jag ;)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

jag hjälper gärna dig att städa om jag får....
tänkte du kunde bjuda mig på caktus imorgon isåfall.
kram

2007-04-18 @ 22:11:25
Postat av: cattis

jag vill oxå ha sommarlov!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback