Jag ville bara vara med dig

Vi är lediga idag.. Länge leva studiedagar.. såna borde de finnas oftare :)
Jag har inte gjort något på hela dagen.. bara njutit av att vara ledig, sovit å bara tatt de jätte lugnt..
Morfar ringde å bjöd på pannkakor.. å sånt vill man inte missa.. för min morfar är världsbäst på att göra pannkakor :)
 
Jag har suttit mesadels av dagen framför datan och läst bloggar.. jag är helt sålt, jag läser bloggar hela tiden.
men de va inte de jag skulle kma till.
När jag läser bloggar som skrvis av såna som oxå precis har börjat gymnasiet handlar det alltid om samma sak.
Att träffa nya folk, att vara rädd för att förlora de gamla.

Fast jag är nästan säker, man måste bara kma in i den nya vardagen å lära sig att man inte kan träffas lika ofta.
Och när man har gjort de.
Så kmr de funka.
Om man bara vill..
Vill man så går allt.. ;)

Nästa vecka har vi flex hela onsdagen :) 
de ska bli pääs :P ;)

Amanda är glad glad glad glad glad...
 Hon vill att de alltid ska kännas så här.
När man är varje morgon vaknar och är glad.
När man varje kväll somnar och är glad
När man bara är glad hela tiden.
Och även fast man är glad, så vet man att det kan bli bättre..
Nu tycker ni Amanda verkar knäpp.
Men de spelar ingen roll.
För det är bara något som Amanda behöver fatta.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback